czwartek, 28 maja 2015

Haul zakupowy - maj.




Cześć. :)
Haul miał się pojawić co prawda 1 czerwca, ale że dzień wcześniej wylatuje na długo oczekiwany urlop to jestem zmuszona dodać post troszkę wcześniej. Miesiąc maj był bardzo intensywnym miesiącem jeżeli chodzi o zakupy. Większość rzeczy kupowałam z myślą o wyjeździe. Kupiłam więcej niż miałam w planie, bo promocje namieszały mi w głowie i nie mogłam przejść obojętnie obok takich perełek! 

Zapraszam do oglądania zdjęć. 
*Co wam najbardziej przypadło do gustu? 
*Z jaką z tych rzeczy chcielibyście zobaczyć następny outfit?

Mam nadzieję że przed wyjazdem uda mi się zrobić jeszcze jeden post. :)


SUKIENKI/KOMBINEZONY







SPODENKI/SPODNICZKI




TOPY













BLUZY/KOSZULE/MARYNARKI






TOREBKI/BUTY/DODATKI










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz